Google posreduje podatke o gibanju ljudi v času “COVID-19”

V boj proti novemu koronavirusu na svoj način vstopa Google, potezo pa spremlja vse – od pohval, do hudih kritik in vprašanja, kje se bo vse skupaj ustavilo, ko bo pandemije konec. Družba se je namreč odločila, da oblastem da na razpolago podatke o lokacijah uporabnikov – iz česar se da razbrati, kako se držimo pravil socialnega distanciranja.

 

Iz poročila je mogoče sklepati, kako se povečuje oziroma zmanjšuje obisk lokacij, kot so parki, trgovine in podobno.

Poglejmo osnovne podatke:

  • obisk krajev, kot so restavracije, kavarne, nakupovalna središča, tematski parki, muzeji, knjižnice in kinodvorane, se je v primerjavi s povprečjem zmanjšal za 88 odstotkov. Pri čemer seveda velja omeniti, da so proti koncu meseca – v skladu z vladnim odlokom – ti kraji zaprli vrata; 
  • občutno, za kar 92 odstotkov, se je zmanjšala mobilnost ljudi v trgovinah z živili, na tržnicah, lekarnah in specializiranih prodajalnah, kamor naj bi se v skladu s priporočili odpravili le po najnujnejše;
  • Googlovi podatki razkrivajo 43 odstotkov nižjo obiskanost parkov in podobnih površin;
  • za okoli polovico manj se zadržujemo v okolici postaj javnega prometa in delovnih mest;
  • za 13 odstotkov pa se je povečala mobilnost v smeri lastnih bivališč.

Googlovi podatki so v dani situaciji več kot dobrodošli. Upamo pa, da se bodo sedaj uporabniki telefonov začeli zavedati kaj vse dovoljujejo Googlu v zameno za uporabo njihovega operacijskega sistema in njihovih programov. Upamo pa tudi, da se ob zaključku izredne situacije zadeve vrnejo v normalno stanje in države ne bodo začele izkoriščati vseh prednosti moderne tehnologije v svoje namene.

Close Menu